Det vil Brøndbys konservative

Et bedre Brøndby

Vi skal have ét Brøndby – én kommune, men med bevaring af de 3 bydeles særkende. Det Konservative Folkeparti vil sikre en enklere forvaltning, ved at strømline administrationen centralt i kommunen.

Vi skal have en kommunal økonomi med respekt for borgerne. Kommunens økonomi skal tilrettelægges således, at skatten kan holdes i ave, uden at det forringer servicen.

Skolen en investering i vores fremtid. Det Konservative Folkeparti i Brøndby vil sikre tidssvarende skoler, kompetente lærere og sikre støtte til de forældre, som har behov for det. Vi lægger især vægt på faglighed i de basale fag, som dansk, matematik og engelsk. Folkeskolen er en investering i fremtiden og basis for vor velfærd.

Seniorlivet skal være en tryg tilværelse. At blive ældre i Brøndby, skal være sikret i en tryg dagligdag. Efterhånden som behovet opstår, skal den fornødne hjælp stilles til rådighed.

Vi skal have handel & erhverv i udvikling og med gode jobmuligheder. Der skal sættes turbo på udviklingen af en aktiv erhvervspolitik. Der er behov for både flere virksomheder og ikke mindst flere lokale job.

Vores lokale mærkesager